Re: problem z komputerem

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co_trzeba_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 15:23:08 MET DST

krzychu wrote:
> AMD K6-2 450 MHz i plyta Shuttle HOT nie pamietam modelu
> komputer nie wstaje
> jest zasilanie bo wiatraki sie kreca
> nie ma sygnalu ze speakera
> nie chodza dyski twarde
> co to moze byc?

miałem podobny problem z jednym kompem, który był serwerem. Wiatraki się
kręciły, ale komp nie wstawał. Winny był zasilacz, który się spalił,
dawał tylko napięcie 12V. Po podpięciu innego wszystk ruszyło :)

Co ciekawsze, na parę miesięcy przed tym przestała działać zintegrowana
sieciówka, musiałem kupić nową. Po zmianie zasilacza okazało się ,że
zintegrowana sieciówka jest jednak dobra :)

--
Witiia