Re: problem z komputerem

Autor: GL12d4 <jadziwgebegwizdaj_at_W-Y-T-N-I-J-T-Ogazeta.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 19:25:23 MET DST

Użytkownik "krzychu" <krzychu@poczta.okay.pl> napisał w wiadomości
news:ci0vq6$pr3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
> mam problem z komputerem
> AMD K6-2 450 MHz i plyta Shuttle HOT nie pamietam modelu
> komputer nie wstaje
> jest zasilanie bo wiatraki sie kreca
> nie ma sygnalu ze speakera

Ja tak kiedyś miałem po niezbyt fortunnej zabawie ze zworkami (k6-2 300
MHz, płyta Shuttle HOT). Płyta fajna, ale zworkologia taka, że ufff ;) Po
kolejnej "próbie podkręcenia" coś tam źle ustawiłem i po włączeniu byl
tylko czarny ekran. Pomogła instrukcja do płyty i ponowne ustawienie
wszystkich zworek wg niej na ustawienia domyślne. Komp ruszył. Potem
oczywiście znowu zacząłem bawić się zworkami, ale już rozważniej -> do
dzisiaj hula ;) (3x100, cls 2)
To oczywiście jedna z możliwości padu twego sprzętu.

Pzdrw