Re: Podmiana kosci flash

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 01:33:21 MET DST

> wsadze kość z innego kompa to komputer mi ruszy? Oczywiscie wsadze
kość tez
> Awarda, tej samej budowy, tylko zastanawia mnie, czy musze się
trzymać
> szczegółowo oznaczeń na kości (a jest ich tam sporo).

kosc moze byc dowolna (prawie, czasem wsadzam 4Mbit zamiast 1, i tez
jest ok), ale wazna jest zawartosc kosci - musi miec biosa od tej
wlasnie plyty ktora chcesz ozywic. Wiec albo musisz szukac drugiej
identycznej plyty gl, zeby "pozyczyc" biosa na chwile, chocby do
sprawdzenia czy to pomoze, albo musisz isc z plyta do fachowca, ktory
wgra w jakas swoja kostke biosa do tej plyty (np programatorem)

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319