Podmiana kosci flash

Autor: dr_Ab Michal <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 01:20:56 MET DST

Witam,

Znajomy ma płyte Procomp BVD2A 1.0. Komputer mu się nie włącza. Na początku
wyświetlało BIOS ROM CHECKSUM ERROR, lub coś w ten deseń, a teraz wogóle
monitora nie wzbudza a speaker pika non stop. Jestem ciekaw Waszej opini.
Czy spaliła sie kość flash, czy to może juz problem z płytą? Oraz, czy jak
wsadze kość z innego kompa to komputer mi ruszy? Oczywiscie wsadze kość tez
Awarda, tej samej budowy, tylko zastanawia mnie, czy musze się trzymać
szczegółowo oznaczeń na kości (a jest ich tam sporo).

Pozdrawiam,
dr_Ab Michał

--
mail to: programista(at)citydesign(dot)pl
website:             http://citydesign.pl