Re: Historia durnia

Autor: Adam <jakis_tam_adres_at_ojej.ojej>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 01:03:55 MET DST

Markow wrote:

> Temperatura procesora kiedy komputer nic nie robi i wiatrak jedzie na
> maxa (ok.4000 obr/min) jest 35 st., ale trochę mi przeszkadza hałas,
> więc zmniejszam obroty do ok.2500 i wtedy temperatura sięga 39. Aha,
> płyta główna leży luzem, nie jest zamknięta w obudowie. Czy to jest
> akceptowalna temperatura wg was czy nie?

jeszcze trochę i ludzie będą chcieli aby temp. procesora była ujemna:)
nie masz się co martwić mój athlon od 3 lat ma średnio 60kilka stopni i
jak narazie nie wtopił się w płytę główną:) jak masz książeczke do
procesora to tam napewno jest specyfikacja dotycząca odpowiedniej
temperatury, ogólnie chodzi o to producent daje powiedzmy 10 lat
gwarancji ale temp musi być utrzymywana poniżej jakiegoś poziomy, w
rzeczywistości to bajka bo za 10 lat to Twoj procek będzie nadawał się
do maszyny do pisania:)

--
Pozdrawiam, Adam Zawalski
Tel. kom. (0-505) 239 180