Historia durnia

Autor: Markow <markow99_at_fuck.spam.op.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 21:57:55 MET DST

Witam Znawców Blaszaków,

Założyłem na Durnia wiatrak do niego dołączony, ale przedtem
pomiziałem go pastą termiczną. Potem dowiedziałem się ze strony AMD,
że:

"Mieszanie roznych materialow termicznych (np., padow termicznych i
pasty silikonowej) jest niewlasciwe."

i że:

"Zwrocona jednostka z radiatorem z wymieszanymi materialami
termicznymi uwaza sie za uszkodzenie z powodu nieprawidlowej
instalacji. Procesor nie moze byc przyjety jako zwrot jakosciowy".

Jak myślicie, czy da się całą sprawę zatuszować kupując identyczny
wiatrak i czyszcząc dokładnie procesor czy to jest raczej niemożliwe
bo jakby co to oglądną go pod mikroskopem i znajdą ślady zbrodni?

Czy z praktycznego punktu widzenia, Waszym zdaniem rzeczywiście tak
bardzo niewskazane jest dokładanie pasty termicznej do tego
pomarańczowego materiału na radiatorze?

Temperatura procesora kiedy komputer nic nie robi i wiatrak jedzie na
maxa (ok.4000 obr/min) jest 35 st., ale trochę mi przeszkadza hałas,
więc zmniejszam obroty do ok.2500 i wtedy temperatura sięga 39. Aha,
płyta główna leży luzem, nie jest zamknięta w obudowie. Czy to jest
akceptowalna temperatura wg was czy nie?

Pozdrawiam

--
Markow