Re: Błąd! QiuckTimea i Windowsa XP nie do rozwiązania... dla mnie

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 20:36:46 MET DST

Ktuś, czyli "Michjalk", używając w tym celu maila
<michjalk@[tralala]wp.pl>, po przemyśleniu napisał(a):

> W jaki sposób mogę odtworzyć te pliki .mov? Są mi koniecznie potrzebne bo
> mam w nich materiały do pracy! Próbowałem odtwarzać za pomocą
> RealPlayera i Irfana ale to samo.... Jeszcze coś dziwnego, próbowałem
> przekonwertować te pliki .mov do .avi ale też nie wyszło. Pojawił się
> błąd Windowsa... Czytałem porady na stronie Apple ale nic
> konstruktywnego nie wnoszą.Macie jakieś sugestie?

Ja używam QT i nie mam takich problemów, ale istnieją alternatywne
sterowniki do quicktime (do realplayer też):
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,