Błąd! QiuckTimea i Windowsa XP nie do rozwiązania... dla mnie

Autor: Michjalk <michjalk_at_[tralala>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 19:22:52 MET DST

Cześć.

Mam problem z Quicktimem pod Windowsem XP. Po około 1/3 filmu wyskakuje
okienko, że Windows ma problem z Quicktimem i QT bedzie zamknięty. Dzieje
się tak przy wszystkich filmach. Sformatowałem dysk, zainstalowałem nowego
Windowsa XP + uaktualnienia i to samo... (nie instalując nic innego). Więc
jeszcze raz sformatowałem dysk i tym razem zainstalowałem QT na samego
Windowsa XP bez uaktualnień.... to samo. Później zmeniłem sterowniki od
karty graficznej i muzycznej na najnowsze ale nic to nie zmieniło.Czyżby to
błąd wynikający z konfiguracji hardware? Jedyne co mi zostało to nowa
instalacja Windowsa od razu z nowymi sterownikami bo może po starych jakieś
śmieci zostały.

W jaki sposób mogę odtworzyć te pliki .mov? Są mi koniecznie potrzebne bo
mam w nich materiały do pracy! Próbowałem odtwarzać za pomocą RealPlayera i
Irfana ale to samo.... Jeszcze coś dziwnego, próbowałem przekonwertować te
pliki .mov do .avi ale też nie wyszło. Pojawił się błąd Windowsa...
Czytałem porady na stronie Apple ale nic konstruktywnego nie wnoszą.Macie
jakieś sugestie?

Konfiguracja mojego komputera:

Płyta: Gigabyte GA-7N400L
Procesor: Athlon 2,0 XP+