Re: Problem z obudową CHIEFTEC DRAGON ALU AX-01-SLD-U

Autor: Jaged <tu.go_at_niestety.nie.ma>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 19:23:02 MET DST

"E01" <naoki@NO-SPAMMING.poczta.onet.pl> myślał, myślał i napisał
taką oto wiadomość:

> Około 2 miesięcy temu stałem się posiadaczem obudowy firmy
> CHIEFTEC z linii DRAGON ATX MEDIUM TOWER ALU (dokładnie
> AX-01-SLD-U: http://www.chieftec.pl/index.php?action=dragon_alu).
> Sprzęt kupiony w sklepie Angela.PL. Niestety mój entuzjazm dość
> szybko minął. Jak to obudowę tej klasy (i tej ceny) pudło to ma
> jedną, dość zasadniczą wadę. Ma tendencję do wpadania w rezonans.
> Drgania napędów (dyski twarde, napędy optyczne) przenoszą się z
> łatwością na całą obudową przez co całość drży i wydaje bardzo
> nieprzyjemne dźwięki. Najgorsze pod tym względem są koszyki na
> [...]

Kiedy włożyłem dysk w swoją obudowę myślałem, że mnie szlag trafi, cała
wibrowała, wydając nieprzyjemny odgłos. Chieftec? system
antywibracyjny? kurde, gdzie to pomyślałem. Przełożyłem dysk w
najniższy bank w koszyku - bingo, cisza, Ale problem z założeniem taśm
i wentylacją, dałem więc go na samą górę i jest dobrze. Dodatkowo
trzeba dokładnie domknąć drzwiczki, co akurat tu nie jest trudne.

Obudowa różni się od twojej, ale spróbuj. Swoją drogą za tą kasę to
wystawiam jej 7 na 10 punktów. Szału nie ma.

--
Athlon XP 2500+ Barton, Epox EP-8K5A2, V7 L15M, Radeon 9000,
WD800JB, Lite On LTR-52327S, SOHW832S, SkyStar2,