Problem z obudową CHIEFTEC DRAGON ALU AX-01-SLD-U

Autor: E01 <naoki_at_NO-SPAMMING.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 17:20:26 MET DST

Około 2 miesięcy temu stałem się posiadaczem obudowy firmy CHIEFTEC z linii
DRAGON ATX MEDIUM TOWER ALU (dokładnie AX-01-SLD-U:
http://www.chieftec.pl/index.php?action=dragon_alu). Sprzęt kupiony w
sklepie Angela.PL. Niestety mój entuzjazm dość szybko minął. Jak to obudowę
tej klasy (i tej ceny) pudło to ma jedną, dość zasadniczą wadę. Ma tendencję
do wpadania w rezonans. Drgania napędów (dyski twarde, napędy optyczne)
przenoszą się z łatwością na całą obudową przez co całość drży i wydaje
bardzo nieprzyjemne dźwięki. Najgorsze pod tym względem są koszyki na dyski
twarde. Dochodzi do tego, że w wibracje wpada nawet panel przedni a
szczególnie te otwierane drzwiczki (drżą a przez to hałasują strasznie).
Próbowałem już różnych rzeczy (gąbki, podkładki) ale z miernym rezultatem. W
poprzedniej obudowie za 70 zł praktycznie nic nie rezonowało. Szczerze
mówiąc jestem już kompletnie załamany. Gdzie jest ta jakość Chiefteca, o
której wszyscy rozpisują?

Może jakaś rada?