Re: laptop toshiba - tak czy nie

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 14:45:42 MET DST

Proces xaliemorph <poszedl@w.dluga> zwrócił błąd:

> Dzięki za uwagę, może spróbuję, tylko czy łatwo będzie coś zepsuć? Tak się
> pytam, bo jako że laptop to drogi sprzęt to boję się czegoś zepsuć.

Już chciałem napisać że trudno... ale po namyśle to jednak dość łatwo. I
jeśli przyjmiesz że łatwo coś zepsuć to najpewniej nie zepsujesz, bo
będziesz uważać bardziej. Trzeba delikatnie te klawisze nie kontaktujące
zdjąć, czasem sąsiednie. Może okazać się, że problemem nie są blaszki,
ale zanieczyszczenia które się pomiędzy blaszki dostały. Przy czym
zniekształcenia mogą być naprawdę małe, rzędu ułamka milimetra, gdyby
były większe to by klawisz w ogóle nie działał.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze