Re: Jak odinstalować soft Quadro?

Autor: Krzysztof Król <tpnwd_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 12:27:16 MET DST

Użytkownik "lew" <lew666@op.pl> napisał w wiadomości
news:chug5o$631$1@news.onet.pl...

> mialem dokladnie to samo z gierkami przy modzie GF FX5600 -> Quadro 700
> Go. pewnie wina starych sterownikow (okolice Detonatorow 43) ktorych
> nowsze gierki "nie lubia". BTW - odinstalowywales caly Rivatuner przed
> kolejna instalacja driverow? dopoki jego ustawienia sa w rejestrze nowe
> sterowniki NIE wykryja ci go jako zwyklego GF.

w zakładce nvstrap driver/graphics adapter identification było ustawione
Quadro - przestawiłem na determined by hardware, odinstalowalem stery
i zainstalowałem jeszcze raz :) - wykrył wtedy już Gf2 MX i tyle

> i jak u ciebie z
> wydajnoscia bylo w 3D po modzie (Specperfview itp.)? bo u mnie wyniki we
> wspomnianym benchmarku raczej niespecjalne, mimo ze mod raczej udany -
> karta wykrywana jako referencyjny NV31GL, maxextreme chcialy sie
> instalowac a GLinfo wykazywal wlasciwy dla Quadro renderer..

Nie robiłem benchmarków ale wydawało mi się że szybciej się odświeżał
podgląd w Lightwave'ie 3D

> BTW - calkiem udane te Zywce 3D - chyba jestes pasjonatem marki?? ;-)

Bardzo dziękuję, trochę tak ale nie do końca o to chodziło :)
Pozdrawiam

--
Krzysztof Król
http://www.tpnwd.linuxstuff.pl/