Drukareczka szaleje

Autor: Wieczorek Artur <als_at_www.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 12:24:08 MET DST

Witam
Mam ostatnio problem z drukarką Lexmark 3200 pod Windą XP ( pod 98 nie wiem,
czy by było to samo). Na wydruku pojawiają się białe prostokąty nie
wydrukowane w losowych miejscach jakieś 1x3 cm, ale to różnie. Głowica nie
ma zapchanych dysz, bo wydruk testowy przechodzi ok.Tuszu też nie brakuje,
bo prostokąciki są idealnie dokładne, zresztą dolewałem. Co może być nie
tak? Nie odsyłajcie mnie na grupę XP przypadkiem, bo sterowniki powinny być
ok, bo wczoraj pół książki wydrukowałem i było ok, dziś znowu to samo.
Pojemnik był nabijany z 50 razy, albo więcej tuszem mało firmowym, ale
wydruki są bardzo dobre, tylko te prostokąty :( Co może być tego przyczyną?
Bo ja już gupi jestem.

Pozdrawiam