Re: Szukam elektroniki do twardziela IBM IC35L040AVVA07-0

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 20:49:21 MET DST

matti <mfelusWYTNIJTO@tlen.pl> wrote:
> > Lodem już obkładałeś? :)
>
> :)
> jeszcze nie a cos to daje??

Tak. Jestem zwolennikiem takie 'mroźnych' metod, bo dwa razy w życiu
padły mi na amen dyski i dwa razy w taki sposób odzyskałem niezmiernie
ważne dane (ale może po prostu mam szczęście :) )

Możesz spróbować:
1. Włożyć dysk na 15 minut do lodówki, potem podłączyć i sprawdzić, czy
   działa
2. Położyć dysk na kostkarce do lodu (oddzielony jakąś folią, żeby się nie
   zamoczył) i na nim drugą kostkarkę (jeśli działa na początku, a przestaje
   po chwili)

Daj znać, czy to coś dało, bo sam jestem ciekaw.

P.