Re: wyciszenie komputera,pomoc w wyborze ....

Autor: flashi <flashi_usun_to_at_pf.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 20:52:30 MET DST

Użytkownik "Marek" <amarekHAHA@HAHApoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:chsntn$2vb9$1@mamut.aster.pl...
> Użytkownik "nigrin" <nigrinWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
>
> Witam
>
> Zainteresowała mnie obudowa (ta na zdjęciu), posiadająca możliwość
> zainstalowania dużej ilości napędów 5.25 (napewno nie wszystkich
> zewnętrznych).
> Co to jest za obudowa? proszę o podanie, jeśli ktoś zna: typ, jaki
> producent.

To jest codegen superpower (no powiedzmy:P
Jest czarna z niebieskimi okienkami i srebrnymi platikowymi niby uchwytami
do wyciagana :P
bez srubkowa ....
Ale cholera nie umiem znalesc co to za model 8011CA
nooo w koncu znalazlem :)
http://www.devcom.com.pl/sklep/product_info.php?cPath=1_47_100&products_id=217
od gory nad tymi przyciskami po prawej stronie ma 2 USB i wejscie mikrofon i
sluchawkowe wyjscie:>