Re: wyciszenie komputera,pomoc w wyborze ....

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 16:26:36 MET DST

nigrin napisał:

> Co o tym sadzicie ??

Przede wszystkim musisz ustalić, jaki masz problem. Czy hałas
który cię denerwuje to wibracje obudowy, czy świst pracujących
talerzy i terkotanie głowic.

Jeśli problemem są wibracje, to wtedy może się coś takiego
okazać skutecznym rozwiązaniem. Ale nie polecam czegoś takiego.
Jak pisali poprzednicy, ja również bałbym się zaufać takim
gumkom - zbyt wiele ich widziałem sparciałych, gdy jakiś mądry
serwisant związał nimi wiązkę przewodów. Oczywiście te są
lepszej jakości, ale mimo wszystko to ciągle jest zwykła guma.
Lepiej położyć dysk na gąbce na spodzie obudowy, uziemić
drucikiem i mieć przynajmniej tą pewność, że dysk nigdy nie
spadnie.

Jeśli zaś denerwują cię odgłosy dochodzące z wnętrza napędu,
musisz pomyśleć o matach wyciszających. Profesjonalne niestety
są drogie. Jak chcesz tanie, to przeczytaj ten wątek:
http://tinyurl.com/5tsf7

--
                        Pozdrawiam, Sniper