Czy PIII z rdzeniem TUALATIN ruszy?

Autor: Zwoj <womach_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 16:17:06 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow,

Niestety w mym laptopie (ACTINA TYTAN) uszkodzeniu ulegl moj procesor PIII
1100 (FSB100) - [wersja niemobilna] i musze dokonac jego wymiany.
Zastanawiam sie jednak, czy moge wymienic go na PIII 1130 (FSB) z rdzeniem
TUALATIN. Inne jest napiecie procesora i nie mam pewnosci czy plyta sobie
poradzi. Jako, ze nie posiadam pelnej dokumentacji do maszyny nie znam
niestety producenta plyty (mam jedynie oznaczenie: "NS570 KBC ver 1.17") i
wiem, że oparta jest o chipset SIS 630.

Czy ktos z Grupowiczow doradzi jak znalezc informacje o wsparciu dla
w.w.procka ew.jaka firma moze byc producentem plyty?

Pozdrawiam

Zwoj