Re: wyniana graf. nV na Ati a reinstalacja syst. [polsprzetowe]

Autor: punk__ <punk___at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 15:07:25 MET DST

Użytkownik "Artur 'aR2r' Perfecki" <ar2r@mod-works.com.spamuniet> napisał w
wiadomości news:kqw8kr1ogmd1$.dlg@wheres.my.bitches...

> A może działa 2 razy wolniej właśnie dlatego, że system nie jest już
> pierwszej świeżości, o czym świadczy ilość zainstalowanego oprogramowania?

Oprogamownie to mam pod kontrolą. Apache/php/mysql/c++.net i troche jeszcze.
Wszystkie zbędne serwisy w czasie testów zatrzymane.

> W jakich programach porównywałeś tą wydajność?

sprawdzalem 3dmark2001se, wyniki w stosunku niecale 6000 do ponad 10000
(na niekreconym athlonie1700xp jak sie podkreci to wyniki ida ostro w gore)

wyraznie czuje sie tez to w grach np Thief 3

> Spróbuj wywalić z rejestru wszystkie wpisy detonatorów, albo ściągnąć
jakiś
> dedykowany soft (np. Detontor Destroyer)

zobaczę, chodź wcześniej proponowane narzędzia nie pomogły

--
pozdrawiam punk