Re: wyciszenie komputera,pomoc w wyborze ....

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 09:22:33 MET DST

Halo, in news:chr5eb$1nvs$2@mamut.aster.pl, Siriuz hat geschrieben:

> nie wierze ze ty trzymales :P w hdd jest takie male metalowe ramie
> z glowica na koncu i ono jak glupie lata w te i spowrotem po
> talezu - i stad wibracje.

Zdarzyło mi się trzymać w ręce wyjęty z kieszeni mój dysk przenośny -
Seagate 4.3GB. Jedyne drgania jakie czuć to cos podobnego do głośnika
basowego grającego bardzo nisko:-) Czuć trochę mrowienie ale bardzo
lekkie. Przykręcenie do obudowy niczego tu nie zmieni.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,