Re: HP LaserJet 1010 czy 1012 ?

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 08:48:54 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki napisał:
> Nie wiem, jaki wkład ma 1010, ale w mojej 1000 toneru starcza na
Heja!
Rzut oka na fotki powinien sporo Ci rozjaśnić.
To jest LJ1000:
http://www.hpshopping.co.kr/ img/item/lj-1000.jpg
a to LJ 1010:
http://www.metaleks.lv/images/prod/printers/HP_LJ1010.jpg

Lubię LJ 1000 *bardziej* - ale ciężko już taki model kupić - na rynku w
tej klasie są dostępne HP LJ 1150 - bardzo przyzwoite. Koszt około
1200~1300 brutto.

Z tymi małymi laserówkami HP przegięło. Stosuje taką samą politykę wobec
klienta jak w stosunku do nabywców atramentowych.
Koszt zakupu drukarki jest niski - eksploatacja droga.
:/

A swoją ścieżką Krzysiek mógłby zastanowić się nad zakupem na allegro.
Np.
i cała banda innych :-)

Pozdr.
z.