Re: HP LaserJet 1010 czy 1012 ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 18:00:02 MET DST

Użytkownik "Zbyszek Misiewicz" <dune@X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:chp9cl$jqm$1@korweta.task.gda.pl
> Ani jedna ani druga. Zużycie tonera jest błyskawiczne.
> Kartridż jest tak mały, że szkoda gadać. Przy 5%-owym pokryciu podobno
> 2500 stron. A z tego co zaobserwowałem praktycznie 3 ryzy (czyli
> 1500). Szkoda forsy. Oryginalny kartridż kosztuje cosik koło 200 zł.
> Regenerowane niewiele mniej.
>
> Lepiej wybrać inną drukarkę.
>
> No ale to moja opinia.

Nie wiem, jaki wkład ma 1010, ale w mojej 1000 toneru starcza na
naprawdę długo, a regeneracja wkładu kosztuje 50 zł (czyli tyle co 1
opakowanie proszku) i robi się to własnoręcznie. Wydruki mają bardzo
dobrą jakość, drukowanie zaczyna się natychmiast, jest bezgłośna w
trakcie oczekiwania na wydruk, nie śmierdzi, jest (jak na razie)
całkowicie bezawaryjna - nawet zablokowanie toru przesuwu papieru
odklejonymi naklejkami jej nie uszkodziło... tak więc, pomimo iż
osobiście nie lubię monopolistów ;-), to w tym przypadku muszę oddać
honor producentowi.

/odpowiadając zmień px na pl/