Re: laptop toshiba - tak czy nie

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 00:05:45 MET DST

Danego znacznika czasowego 9/9/2004 7:21 PM, kreatura pod kryptonimem Robert
Doba uzewnętrzniła swe myśli:
> jest bardzo wiele skrajnych opinii o laptopach toshiby od "świetny sprzęt"
> do "nigdy więcej toshiby". co sądzicie o laptopach tej firmy a jeśli
> odradzacie to dlaczego???

Mało znaczący głos. Mam do czynienia od już dłuższego czasu (niestety nie
pamiętam jak dawno temu, jeden to Baleron 1GHz, a drugi Pentelka4 1.6GHz) z
dwoma laptopami Toshiby, i musze stwierdzić że oba się dobrze sprawują, choć
wcale nie podróżowały wiele między różnymi miejscami. Ten starszy kiedyś
spadł (typowa wysokość, jak z biurka), na szczęście nic się nie stało. Jedna
mała uwaga. W przypadku tego ciut starszego należał on do modelów, z tych
tańszych, i nie wiem czy to wina tego, czy czego innego, ale klawiatura
już na niektórych klawiszach, nie dociska się do końca, choć same w sobie
one działają (takie głupie uczucie że klawisz wciska się tylko jedną strona,
a nie całą powierzchnią). Jeszcze w tym tańszym modelu, hibernacja ostatnio
mnie trochę niepokoi, gdyż podczas niej, laptop się mocno nagrzewa, tak że
na starcie było parę razy czuć swąd przegrzanego lekko plastiku. Natomiast w
tym droższym modelu (który był droższy choćby także i z tego powodu że miał
kartę graficzną z własną pamięcią), żadnych z powyższych problemów nie
przyuważyłem.
Wniosek jest taki, że tanie modele, jakością nie grzeszą, natomiast droższe
modele sprawują się bardzo dobrze potwierdzając dobrą jakość Toshiby, szkoda
tylko że tylko topowych modeli.