Re: Radeon 9550

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 00:04:00 MET DST

> Zamierzam kupić kartę Radeon 9550 128bit - taką polecono mi do
PIII/450 z
> płytą Winmax 440BX.

handlowiec z firmy komputerowej poleci ci cokolwiek bylebyś kupił. Twoja
płyta ma AGP 2x, karta nie pohula, jak ktoś napisął, będzie się nudzić.
Obciązy ci system w grach konkretnie.
Swego czasu kupiłem ATI 9200 128 bit i wsadziłem ją na płytę nowszą od
twojej acz równie starą - MSI K7TPro2 i po 2 dniach płyta mi padła w
czasie testów, gdyż grafa tak mocno doiła moc, że na nieprzystosowanej do
takich grafik płycie padły 2 kondensatory i regulator napięcia. Uważaj
więc.

BR