Re: Coś nie tak - płyta? ram? procesor?

Autor: Artscape <artscape_at_bezspamu.artscape.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 23:06:18 MET DST

=Marcos= napisał(a):

> [...]
> 256MB. Tak przynajmniej 3 razy dziennie dostaję nieoczekiwany restart,
> bluescreena lub wyskok z jakiegoś programu. Zwykle mam otwartych kilka okien
> eksplorera, pocztę, Winampa, program graficzny i czasem jeszcze coś, więc
> się nie dziwię, gdy mi strzela bluescreenem po 3 godzinach bezawaryjnej
> pracy.
> Ale ostatnio po jakimś tam incydencie ustawiłem magistralę na niższą -
> Athlona na 100MHz, pamięci również na 100MHz (nominalnie PC2100 czyli
> 133/266MHz). I aż się wystraszyłem, bo przez 4 dni nie było zwisu ani
(...)
> Marcos
> [Marek Ślusarczyk]
> marcos [AT] terefere . com
>
> http://wyprawy.terefere.com

Mam ta plyte i jak dla mnie jest to dziwne. Kiedys, gdy zmienialem
pamiec z sd-ram na ddr mialem takie dziwne zwisy, ale pomogly kombinacje
z zamiana kosci miejscami (2x 256) - moze masz niedocisniete czy cos..
moze cos sie u mnie grzalo bo co prawda kosci byly 333 (procesor to
duron na 200) ale gdy podnioslem do 133 (ze 100) to tez cos wieszalo
sie.. ale to bylo w upalne lato.. teraz chodzi mi na 110 jedno i drugie
(pamiec i proc) i nie ma zwisow.. ogolnie to prawie nigdy plyta nie
sprawiala mi klopotow, ostatnio przezyla nawet spalenie sie codegena..

--
Pozdrawiam
Blazej