Re: Radeon 9550

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 21:19:36 MET DST

> Witam grupowiczów
> Zamierzam kupić kartę Radeon 9550 128bit - taką polecono mi do PIII/450 z
> płytą Winmax 440BX.
> Nie wiem czy to dobry wybór więc chciałbym poznać wasze opinie nt. tejże
> karty lub może doradzicie mi coś innego po zbliżonej cenie.

Czesc !
Ja mam Sapphire 9550 128 MB 128bit i szczerze mowiac jestem bardzo
zadowolony :) Za ta cene (ja kupilem za 294 zl) mysle ze to dobry wybor.
Jakosc obrazu jest jak dla mnie swietna ! Maniakiem gier nie jestem , ale
jak na razie to w wiekszosc gierek mozna jeszcze pograc :)
Ogolnie polecam za te pieniadze.