Re: Problem z flashowniem biosu w ecs k7vza v3.00

Autor: Troetsch <troetsch_at_go2.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 21:15:18 MET DST

jak do tej pory zadna plyta ECS nie padla mi podczas flashowania
biosu...moze tania, nawet i chu...plyta ale stabilna. polecam. ecs kt600.

http://groups.google.com/groups?q=K7vza+author:Flo&hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=6&as_miny=2004&as_maxd=9&as_maxm=9&as_maxy=2004&selm=cghnq1%24a1n%241%40inews.gazeta.pl&rnum=4