Re: czytnik

Autor: von_Kowal <von_Kowal.wywaltotez_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 21:02:46 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <swic.krzysztof@interia.pl> napisał w wiadomości
news:chq4fi$9od$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z czytnikiem 6 w jednym kart pamięci
> (z aparatu cyfrowego)kupiłem na Allegro ale mój kom nie widzi i pojawia
się
> komunikat że moja płyta nie obsługuje tego rodzaju czytnika. Pobierałem
> sterowniki ale nic z tego. Podobno potrzebne są sterowniki do płyty
głównej
> SL-75KAV/-X Soltek, na stronie solteka nic nie ma, czy możliwe że
konieczne
> jest aktualizowanie BIOS?
> Może ktoś posiada takie sterowniki?

bardzo prawdopodobne że zakupileś czytnik dokładany do niektórych moedeli
płyt ECS. Nie ruszy on z zadnym innym modelem płyty gdyż sprawdza ID płyty.
Objawy są identyczne ... czytnik nie działa i wyswietla komunikat iz twoja
plyta go nie obsługuje. Takich czytniów jest sporo do kupienia na allegro
... bo sprzedawczy wyciagaja je z pudeł z płytami głownymi nbieświadomi
tego iz nie dziąłaja one z innymi płytami niz ECS ... i jego produkcje OEM
sprzedawane np jako Mercury. W takich czytnikach działa tylko czytnik
Compact Flash bo jest to tak naprawde tylko gniazdo przejsciówka ... same
operacje połaczenia z USB wykonuje firmware karty. O tych czytnikach mozna
sobie poszukac dyskusji w google ... bez przeflashowania Epromu nie
zadziałaja... oczywiscie jest sprzedawana równolegle identyczna wersja bez
blokady

Pozdrawiam