czytnik

Autor: Krzysztof <swic.krzysztof_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 19:38:23 MET DST

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z czytnikiem 6 w jednym kart pamięci
(z aparatu cyfrowego)kupiłem na Allegro ale mój kom nie widzi i pojawia się
komunikat że moja płyta nie obsługuje tego rodzaju czytnika. Pobierałem
sterowniki ale nic z tego. Podobno potrzebne są sterowniki do płyty głównej
SL-75KAV/-X Soltek, na stronie solteka nic nie ma, czy możliwe że konieczne
jest aktualizowanie BIOS?
Może ktoś posiada takie sterowniki?