Re: Konwergencja LG 795FT+

Autor: Maciej \ <tp.sa_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 16:29:18 MET DST

mirko wrote:
> Hej,
> Jak można pozbyć sie poziomej konwergencji (do pionowej są ustawienia
> z menu) w monitorze LG 795FT+. Obraz nie jest ostry i po teście
> zauważyłem, że jest do spowodowane właśnie konwergencją (widać cienką,

albo serwis - ale tam bedzie ci ostrosc ustawial pan ktory ma najczesciej
swoje wlasne wyobrazenie o ostrosci, albo menu serwisowe (trzymaj SET i
nacisnij OSD, obraz mignie, wybierz z menu na dole "degauss" i masz - tylko
zapamietaj/zapisz wartosci "defaultowe")

--
  _ _ ___ ___  | Maciej "yaq" tp.sa@wp.pl