Konwergencja LG 795FT+

Autor: mirko <mirkor_at_o2.USUN_TO.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 14:37:33 MET DST

Hej,
Jak można pozbyć sie poziomej konwergencji (do pionowej są ustawienia z
menu) w monitorze LG 795FT+. Obraz nie jest ostry i po teście
zauważyłem, że jest do spowodowane właśnie konwergencją (widać cienką,
fioletową poświatę nad pikselami). Czy da się ręcznie coś posutawiać,
czy do serwisu z tym, czy w ogóle nic z tym nie da się zrobić. Czy
reklamacja może to obejmować? (o ile jeszcze mam go na gwarancji, mam go
ponad rok)

--
pozdrowienia,
mirko