Re: obudowy i zasilacze Feel

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 12:04:01 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Tak, Modecom dorzuca je do wielu obudów. Przeczytaj ten wątek:
> http://tinyurl.com/63ezb
> Na dole wypisałem do jakich obudów Modecom wrzuca zasilacze 300
> GT i 300 GTF. W pozostałych budach Midi-ATX jest Feel. W
> mniejszych, mini i desktop może być coś innego.

Ja w swojej i-zone zastałem niewymieniony przez Ciebie ModeCom
ATX-250GTF, by FSP Group. Jest on wyraźnie bardziej napakowany i cięższy
od wydmuszek typu X-Power, aczkolwiek lżejszy od Chiefteca 360W, jeśli
to ma znaczenie. :)
Zasilacz ten nie jest oferowany do sprzedaży detalicznej z tego co wiem,
można go kupić tylko z obudową. IMO spisywał się bardzo dzielnie, przy
podkręcaniu też, nigdy się nie wyłączył od przeciążenia, choć 300W ma
tylko w porywach. Na wszelki wypadek w końcu poszedł do słabszego kompa.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze