Re: obudowy i zasilacze Feel

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 11:53:38 MET DST

Dybot napisał:

> czy sa produkowane jakies obudowy z zasilaczami Feel ??

Tak, Modecom dorzuca je do wielu obudów. Przeczytaj ten wątek:
http://tinyurl.com/63ezb
Na dole wypisałem do jakich obudów Modecom wrzuca zasilacze 300
GT i 300 GTF. W pozostałych budach Midi-ATX jest Feel. W
mniejszych, mini i desktop może być coś innego.

> (chyba najlepsze zasilacze z tych low-endowych)

Tu się nie zgodzę. To kiepskie zasilacze, porównywalne do
najnowszych wersji Codegenów. Raczej nie polecałbym takiego
zakupu. Pomyśl lepiej o Modecom 300 GTF. Za niewiele większe
pieniądze możesz kupić model 300 GT. Są jeszcze całkiem
przyzwoite HuntKey-e.

--
                        Pozdrawiam, Sniper