Re: podkrecanie ATI na stale

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 10:50:28 MET DST

> Kto/jak/gdzie to może wykonać, bo mam podobny dylemat z Sapphire 9100, a
> chciałbym go ustawić na nieco wyżej niż fabryczne 250/230.
> Czy jest to operacja trudna do przeprowadzenia? Wysokie ryzyko? ;-)
Też mam tego szafirka i zrobiłem to w sposób proponowany przez Ati Tool
(chyba). Jest tam opcja że po starcie systemu programik się uruchomi,
przestawi taktowania (na wybrany wcześniej profil) i wyłączy - idealne
rozwiązanie, bezpieczne i nie zużywające zasobów (których zawsze za mało).
Tylko nie zadziała pod Linuxem - chyba że tam też jest taki programik.
Volus