Re: Jaka karta graficzna do filmów na starym kompie ?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 22:25:55 MET DST

> Mam AMD K-6 II 400 MHz, 128MB RAM i płyte Solteka na VIA MPV3.
> Płyta ta ma AGP 1x i (przynajmniej w BIOS-ie można coś takiego wybrać) AGP 2x.
Zainstaluj via hyperion to karty AGP będą chodziły na x2. Samo
włączenie x2 w biosie u mnie na shuttle hot591p nic nie dało.

> Jaką grafikę mu zapodac żeby dobrze się oglądało na tym filmy (divx) ?
> Na 3D i grach wogóle mi nie zależy.
Kup GF2 MX 400 i będzie git. Niżej raczej nie ma co schodzić z tego
względu że k6-2 raczej słabo nadawał się do filmów i tylko mocna karta
mogła go poratować.
Dodatkowo można podkręcić tego k6-2 (mnożnikiem - jest niezablokowany)
do wartości >450MHz, co w filmach mocno się przyda.