Re: Błędy procesora

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 20:54:23 MET DST

Jaroslaw Puchala się wziął i wyklepał:

> Sprawdź to mechanicznie, dotknij radiatora jaką ma temperature, niektóre
> czujniki przekłamują. Polecałbym też sprawdzić czy faktycznie procesor
> nie jest ukruszony i jeszcze raz założyć radiator może faktycznie coś
> nie kontaktuje i radiator nie przylega jak należy do proca.

Tu jest wszystko OK.

> Wątpię żeby to była płyta, jaki zasilacz?

Enlight 230 W.
Całonocne googlenie + wizyta u zaprzyjaźnionego serwisanta zaowocowały
szerokim uśmiechem na jego twarzy i pytaniem: K7S5A?
Mówi że te płyty tak mają i tyle...
Wsszsytkie objawy które opisał u mnie występują

> Sprawdź dokładnie RAM, ja swój testowałem przez parę godzin Memtestem oraz
> Goldmemory i nie było błędów!! a system był niestabilny. Niedawno
> zmieniłem na Kingstona i jak ręką odjął, Prime95 znów przechodzi bez
> problemów. Sprawdziłem jeszcze raz więc poprzednią pamięć i teraz wykrył
> błędy, ale chyba tylko dlatego, że BSOD'y zaczęły się robić coraz
> częstsze. Proponuję test pamięci na jakieś 12 godzin lub więcej np. zapuść
> na noc.

Wsadzałem też inną kość, to samo.
Zresztą mprime nie wywalałby się zaraz po uruchomieniu gdyby to był RAM

NIeważne, EOT, to po prostu płyta i muszę zbierać na nową :(

Pozdrawiam!

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?