I865+Celeron bez dualddr??

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 19:37:33 MET DST

Witam
Właśnie mnie jeden sprzedawca próbował przekonać, że na I865 i celeronie nie
można mieć dwukanałowej obsługi pamięci ponieważ i tu uwaga "Celerona nie ma
HT!!!". Wygląda na to, że tylko P4 z HT mogą pracować w dualu??
Powiem szczerze no alfą i omegą to nie jestem ale co nieco naczytałem się i
pierwsze słysze o czymś takim. No i co ma HT do dualddr-u?? Przecie to dwie
różne sprawy.
No więc prosze mnie upewnić w moim przekonaniu lub wyprowadzić z błędu.

Pozdrawiam. Seba