Re: Jaka karta graficzna do filmów na starym kompie ?

Autor: Suchy <toniemoj_at_email.com>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 18:15:13 MET DST

Piter napisał(a):

> Mam AMD K-6 II 400 MHz, 128MB RAM i płyte Solteka na VIA MPV3.
> Płyta ta ma AGP 1x i (przynajmniej w BIOS-ie można coś takiego
> wybrać) AGP 2x. Jaką grafikę mu zapodac żeby dobrze się oglądało na
> tym filmy (divx) ?
> Na 3D i grach wogóle mi nie zależy.
> Zastanawiam się nad Ati Rage 128 lub jakims Matroxem (G200, G400).
> Wiem że ATI ma sprzętowe wspomaganie MC i IDCT, z kolei Matrox-y mają
> jakieśtam Xv. Która z tych kart będzie wydajniejsza jeśli chodzi o
> filmy ???

Dzisiaj wlasnie dla siostry kupilem gf2 mx400 64mb tvout, na poprzedniej
karcie 16mb filmy chodzily strasznie opornie. Teraz smigaja tak jak trzeba +
podlaczenie do tv i lezy sobie na kanapie przed TV ogladajac filmy z kompa.
Gf2 kupilem uzywana za 80pln, gdybym poczekal chwile dluzej mial bym to samo
za 55 - ale kto mogl wiedziec ;]

--
s.