Re: Czy z moim dyskiem twardym wszystko ok ??

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 17:46:26 MET DST

> Podzieliłem go na następujące partycje:
> 1. system - 15GB Ntfs
> 2. - 25GB
> 3. - 25GB
> 4. - 25GB
> 5. - 60GB
> 6. - 10GB.
> Partycje od 2 do 6 są w FAT32

a ja bym zadal jeszcze pytanie na cholere ci tyle tych partycji? za kazdym
razem jakbym mial cos duzego przekopiowac w obrebie tego samego dysku to by
mnie szlag trafial. mam 320 gb partycje, rozsadna strukture katalogow i
jestem happy - porzadek jest, a czasu nie trace.
obecne ceny dyskow niweluja straty na klastrach na duzych partycjach i
partycjonowanie ma sens imgo przy kilku systemach operacyjnych na tym samym
komputerze (choc tu juz bym raczej rozrzucal to na rozne dyski zwlaszcza
przy pracy z vmware)

tbg