Re: wentylatorek dla pentium II 400

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 17:50:28 MET DST

JFK napisał:

> nic polecam

Najprostszy sposób do problemów :)

> mam taki procek juz dluuugo ale od ponad dwoch lat nie ma
> zadnego wentyla i problemow nie ma

Widocznie masz [niepotrzebne skreślić]:
- farta
- dobrze chłodzoną budę
- rzadko włączony komputer
- potężny radiator
- niewiele innych podzespołów w obudowie

> slot 1 ma na tyle duzy radiator ze sobie radzi.

Zależy jaki. Ja do procków klasy Pentium II/III widziałem
przynajmniej 50 różnej wielkości radiatorów, od niepozornych,
wręcz symbolicznych, do ogromnych "kaloryferów" które ciężko w
obudowie zmieścić.

> to jest intel wiec gdyby ci sie zagrzal to sie wiechnie a nie
> spali wiec spokojnie mzoesz ryzykowac :)

Za mało widziałeś ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper