Re: strzał

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 15:30:06 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> No tak, niby to by było najprostsze rozwiązanie, ale po pierwszym
> wystrzale wyrwało mi przedni panel od napędu, co jest równoznaczne ze
> zniszczeniem, czyli utratą gwarancji. Żaden producent nagrywarek nie
> przejmie na siebie odpowiedzialności, bo zrzuci winę na producenta
> płyt. Nawet nie miałem ochoty walczyć o to w sklepie. A kupować nowej
> też nie ma sensu.

Myślałem raczej o zmianie nagrywarki na coś innego, pal licho serwis czy
gwarancję. Raz to przypadek, dwa razy to pech ale trzy... Może coś
jednak z nią nie tak? Chyba że wypalasz tysiąc płyt tygodniowo.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze