Re: strzał

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 14:29:21 MET DST

Saiko Kila napisał:

> Ja bym już po drugim razie coś zmienił...

No tak, niby to by było najprostsze rozwiązanie, ale po
pierwszym wystrzale wyrwało mi przedni panel od napędu, co
jest równoznaczne ze zniszczeniem, czyli utratą gwarancji.
Żaden producent nagrywarek nie przejmie na siebie
odpowiedzialności, bo zrzuci winę na producenta płyt. Nawet
nie miałem ochoty walczyć o to w sklepie. A kupować nowej też
nie ma sensu.

--
                        Pozdrawiam, Sniper