Re: Mozilla thunderbird 0.72

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 13:54:16 MET DST

Użytkownik "ris" <ris22@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:chme8o$ngk$1@inews.gazeta.pl...

> No pewnie tak to śmieszna mentalność Polaków nie umiejętność poradzenia
> sobie ze sobą odbija się na wyładowaniu emocji na wszelki możliwy sposób
> choćby bluzgi na grupie wkońcu nie ma to jak bluzgać.

Co to za brednie tutaj zes powypisywal teraz? Pijany byles?
Czy jak pojdziesz do lekarza i zapytasz czemu auto ktorym jezdzisz bierze
olej to spodziewasz sie konkretnej wyczerpujacej odpowiedzi?
Jakim cudem wogole dowiedziales sie o istnieniu grup dyskusyjnych??? Bo to
co przedstawiasz wypowiadajac sie tutaj naprawde wprawia mnie w wielki
podziw ze dales rade dobrnac az do tej grrupy.

--
mk