Re: Polaczenie SVideo - Euro zloacza (TV) - slaba jakosc

Autor: DysoN <dyson_at_email.w.sigu>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 13:44:07 MET DST

Mike wrote:

> Użytkownik "DysoN" <dyson@email.w.sigu> napisał w wiadomości

> A z jakiego systemu przelaczasz na PAL ?? Nieobslugiwany przez ktore
> urzadzenie?

Do wyboru jest pare NTSC i sporo PAL (na komputerze). Uzywanie NTSC i
czesc PAL skutkuje czarobialym obrazem. Normalnie uzywam PAL B i wtedy
nastepuja wczesniej opisane efekty.

Gdzies indziej zasugerowani mi sprawdzenie czy lacze euro jest SVHS czy
nie - bo opisany efekt zdaniem tego czlowieka wyglada podobnie.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl ICQ UIN 31267896
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az