Cyfra +

Autor: lukas <peres_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 13:28:45 MET DST

Problem jest taki - na komputerze zainstalowany jest obecnie Win XP. Mam
dekoder Cyfry + i chce przeprogamowac mu kanaly. Wczesniej to bez
problemu sie udawalo a teraz nie za bardzo. Sprzet jest ok - tzn dekoder
i kabel LPT. Mam wrazenie, ze moze to port LPT nawalil... a moze np. w
Win XP trzeba cos zmienic, dodac, usunac... Nie wiem co z tym fantem
zrobic - tymbardziej, ze wczesniej dzialalo, potem przestalo a teraz
przeinstalowalem system i dalej nie dziala. Sadze ze to port w kompie bo
sam dekoder razem z tym samym kablem na innym kompie przeprogramowuje
sie bez problemu...

Pomocy!!!!
Piotr

--