Re: plyta Epox 4BDAE - nowa funkcja

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 13:27:13 MET DST

On Tue, 07 Sep 2004 09:22:40 +0200, Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

> Watch-Dog to mechanizm powodujący restart urządzenia elektro-
> nicznego w przypadku wykrycia, że przestało ono funkcjonować
> poprawnie (czyli "zawiesiło się"). Nie wiem, czy w tym kon-
> kretnym przypadki jest tak samo, ale powinno być :)

Wg. intrukcji EPOX'a:
Watching-Dog Timer - if you select enabled and overclock fail before POST code
26h, the system will reset automatically by default configuration.

Zdaje mi się że to to samo. A co robi? W razie nieodpalenia się kompa po
podkręceniu płyta sama zresetuje BIOS do defaultowych ustawień

Pozdrawiam

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx
EKG: 1070694		FreeBSD User