Re: Wolny komputer (długawe)

Autor: Tomasz 'motto' Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 12:41:27 MET DST

"Roberto" <robert74@DAMItkdami.net> wrote in message
news:chmn1s$8jh$1@charlie.news.tkdami.net...
> Słyszałem o dziwnych przypadkach padnięć Seagatów
Ja to przeżyłem kilka razy, jak na razie jednak nie zmieniam, bo kupiłem
20GB a teraz mam 80GB (zawsze padają przed upływem gwarancji). Objawy takie
jak mówisz, najpierw dysk zaczyna pracować nad podziw wolno (sam dysk
zaczyna się grzać u mnie przekraczały 50 stopni normalnie mają po 42-46
"hddtemp /dev/hdX" w linuxie w Windowsie nie mam pojęcia jak sprawdzić
temperaturę) a przy którymś uruchomieniu komputera po prostu BIOS go
przestaje wykrywać.
Pozdrawiam

ps. komputer włączony 24h/dobę (nie nie ściągam P2P, to serwer)

--
Tomasz 'motto' Motyliński [JID: motto77@jabber.wp.pl GG: 384683]
Linux Registered User: 356623