Re: Jaki monitor - potrzebuje szybkiej odpowiedzi...

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 22:49:41 MET DST

> Rozsądne rozwiązania proponujesz. Dyna Flat zamiast Natural Flat.
> Gratulacje....

No przeca czytac trza !

Najpierw te z gory, a jakby naprawde Mr Wysockiego przycisnelo (brak na
magazynach itp), to te DFy. Tak naprawde nie sa takie zle (ale widze
wyraznie roznice miedzy 957MB na uczelni - calkiem niestarym - a moim
109P40).

Co do LG T910 to jest ezFlatron. Inaczej mowiac: LG Studioworks (kieeepska
banka) z zalanym przodem kineskopu. Obraz makabryczny - lepszy byl na moim
starym 6-letnim Hyundaiu 15g+.

A co do Superbright itp, to nie wiem, jak to wyglada w Iiyamach, Necach i
Mitsubishi, ale MB w 957MB tworzy na ekranie takie 'duchy', ze to jest
porazka... ja juz wole ogladac filmy (bo to niby do tego sluzy) na 100%
kontrastu i 80% jasnosci u mnie...

Acha... Rozwazanie Mitsubishi... Jesli 1400zl to za duzo, to o czym my
mowimy...

--
pzdr.
MiW