Re: Abit BE-6 (wiem, ale - przyczyna...?)

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 22:50:59 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:chka0n.3vo.9@Hobby.od.18.lat...
> "Gucek" <gucek@interia.pl> w news:chk11f$fh$1@atlantis.news.tpi.pl
> Po prostu Abit swego czasu kupił dużą partę kondensatorów
> u innego producenta, które to okazały się nie najlepszej jakości.

BTW, skąd to wiesz?
Ja swego czasu równiez "walczyłem" z tymi
płytami (konkretnie BE6-II). Zachwalałem
kolegom jakość i soliność ABIT-a. Posłuchali
mnie i miałem mnóstwo problemów. Sam opanowałem
wymianę kondensatorów, żeby chociaż w części się
zrehablitować. Przedtem słałem mnóstwo mail-i
(Technical Support) o pomoc, początkowo do Tajwanu,
a później w Polsce, jak pojawiło się u nas przedstawicielstwo.
Nie doczekałem się żadnych wyjaśnień, ani odpowiedzi.
ZERO reakcji. ABIT ciągle milczał. Od tego czasu
- juz ponad trzy lata unikam z daleka tej "zmory".