Re: DDR400 vs SDRAM PC133

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 22:11:49 MET DST

> sempron jest nowy tylko z nazwy - to athlon xp na rdzeniu thoroughbred i
> z podniesionym fsb, naturalnie chodzi o wersje socket a; sempron na
> socket 754 to pociety athlon 64; na benchmark.pl jest artykul o
> sempronach - poczytaj sobie, to Ci da wyobrazenie o tym procesorze;

no niby jest ale na testach widze tylko Semprona 3,1. Poszukam kiedy indziej
na goglach, moze znajde slabsze procki.

Najbardziej mnie denerwuje jednak ten marketing - czyli to ze procki Sempron
maja inne wspolczynniki wydajnosci od Athlonow XP.

Porownujac dwa procki: Athlon XP 2200+ i Sempron 2200+ widze ze roznia sie
taktowaniem o 300MHz na korzysc tego pierwszego. FSB lepsze znowu jest w
Sempronie. Co tak naprawde daje mi FSB? Jakos mi sie tak wydaje ze AthlonXP
bylby mocniejszy (zreszta pisza cos tam na benchamrku o tym) ale znowu
ciezko je bedzie dostac... z drugiej zas strony Semprony sa tansze

> przymierzam sie do zmiany procesora i wg tego co jak narazie wyczytalem
> sempron 2200 bedzie idealny do moich potrzeb i mozliwosci, tj. wydajny i
> niedrogi;

A co robisz na kompie? :)

--
Tomek