WD zdechło całkowicie?

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 18:56:56 MET DST

Dostałem dysk od kumpla (schemat dos cpowszechny)

Powiedzial ze mu BootSector wywaliło i nie działa dysk.
No troch edl amnei dziwne. Podłaczyłem HDD, bis wykrywa dopiero za drugim
razem.

Windows se nie uruhamia jheśłi ten dysk jest podłaczony.

Linux wyrzuca ciągle coś o błędach tablicy partycji, najczesciej coś takiego
0x10 i już leże. Czy można jakoś podnieść ten dysk do pracy czy zezłomować?